Telematica verhoogt klanttevredenheid bij Sweet Paradise

De groothandel voor schepsnoep gebruikt de inzichten van het fleetmanagementsysteem Fleetmatics REVEAL om de klanttevredenheid te verhogen en zelfs om sterker te staan in onderhandelingen over nieuwe klantcontracten. “We kunnen ons bij onderhandelingen nu baseren op objectieve data”, luidt het.  “Om onze klanten te bedienen, hebben wij dagelijks zo’n 25 mensen die de baan opgaan”, zegt Francis Peeters, Commercial Manager Benelux van Sweet Paradise. “Vanwege de grote regio die we bedienen, vertrekken de meesten van hen niet vanuit kantoor, maar vanuit thuis. We waren daarom zo’n twee jaar geleden op zoek naar een track-en-tracesysteem zodat we inzicht kregen in wat onze werknemers deden. De voornaamste reden was daarbij om te kunnen zien of het mogelijk was om efficiënter te kunnen werken.” Sweet Paradise levert schepsnoep en snoepmeubelen aan verschillende retailers in de hele Benelux en in Frankrijk.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo