DAF bestaat 90 jaar en de constructeur uit Eindhoven pakt op de Heizel dan ook uit met een jubileumeditie van de XF. Die 90th Anniversary Edition XF is een trekker met een 530 pk-motor, een luchtgeveerde Super Space Cab, spiegels en wielkasten in de cabinekleur, LED-koplampen, skylights, mistlampen, bochtverlichting, een dakspoiler, zijfenders en side-skirts. Op de voorzijde, de zijkanten en de achterkant van de truck prijkt het historische DAF-logo. Ook in de cabine komt dat logo op verscheidene plaatsen terug. Naast de XF komt er op de stand een LF DistriForce 4×2 (12 ton) met een opbouw van Saxas en een laadlift van Dhollandia. Verder een CF 480 FAT in de constructie uitvoering met containerhaaksysteem. Hij wordt aangedreven door een 480 pk PACCAR MX 13-motor. DAF trucks kunnen op HVO-biodiesel rijden en ook daar kan je op de Heizel alles over te weten komen. HVO is gemaakt van afval en biedt een volwaardig alternatief voor fossiele dieselolie. De ecologische voetafdruk van HVO-biodiesel is veel kleiner dan die van fossiele diesel: 89 % minder CO2, 33 % minder fijnstof en 9 % minder stikstof. Snel Logistic Solutions gaat gedurende drie maanden met één wagen testrijden op HVO en de uitstoot ervan vergelijken met die van zijn dieselwagens en LNG-voertuigen. Invoerder Brandstoffen Maes zal daarvoor een tank van 10.000 liter ter beschikking stellen op het terrein van Snel Logistic Solutions. Op zijn stand toont DAF ook de diensten die het de klanten aanbiedt: PACCAR Parts, PACCAR Financial en DAF MultiSupport onderhouds- en reparatiecontracten. Bijzondere aandacht gaat naar DAF Connect vlootbeheer, een online fleet-managementsysteem dat real-time informatie geeft over de truck en de chauffeur. DAF Connect toont routes, rijtijd, brandstofverbruik en nuttig gebruik van het voertuig. Met het brandstofrapport is het mogelijk de prestaties van voertuigen en chauffeurs te vergelijken. Ook de prestaties van een geheel wagenpark in een bepaalde periode kunnen worden getoond.