Jungheinrich integreert telematicabox in iedere truck

Iedere Jungheinrich truck wordt voortaan geleverd met een ingebouwde telematicabox. In samenwerking met I.D. Systems lanceert Jungheinrich dit jaar eveneens een nieuw vlootbeheer.

De nieuwe telematicabox verschaft klanten veel data over het gebruik van hun toestellen. “Door de vloot op die manier tot een netwerk te koppelen, kunnen we onze klanten helpen om b.v. stilstandtijd tot een minimum te beperken. De reactietijden worden verkort en de voorbereidingen voor preventief onderhoud worden getroffen. Via Call4Service kunnen klanten ten allen tijde contact opnemen met de Jungheinrich klantenservice – online of via de app – en hebben ze toegang tot een compleet overzicht van hun uitstaande en vroegere service-oproepen”, aldus Christian Erlach (directeur Marketing & Sales).

Het nieuwe vlootbeheer systeem verschaft een analyse van de vlootgegevens en stelt de klant in staat de productiviteit en veiligheid in zijn magazijn te verhogen. Het kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van de klant en is modulair uitbreidbaar met b.v. een gps-locatie en de detectie van hefcapaciteiten. Met de bedrijfsinformatietool “Power Fleet IQ” is het mogelijk het vlootbeheer te koppelen aan bestaande systemen die de klant gebruikt, voor een vestigingsoverkoepelend overzicht over de vloot.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo