MAN Truck & Bus Belgium brengt een revolutie teweeg in de communicatie met zijn klanten en netwerk op zijn eigen manier: de importeur van MAN heeft onlangs een nieuw digitaal tijdschriftconcept op het internet gelanceerd: eLion.
eLion is een gloednieuw communicatieconcept van MAN Truck & Bus Belgium voor zijn klanten, zijn netwerk, zijn personeel… en zijn toekomstige medewerkers. Een van de thema’s van dit eerste nummer is inderdaad een thema over het “employer brand” van MAN Truck & Bus Belgium en over de voordelen voor de werknemers.
Net zoals de onderwerpen die aan bod komen, is het de vormgeving die eLion onderscheidt van andere communicatiemiddelen: ontworpen om te worden gelezen op een computer, tablet of smartphone, mixt eLion artikelen, video’s, fotogalerijen en hyperlinks om een unieke gebruikerservaring te creëren.
In dit eerste nummer een (spectaculair!) verslag op de Truck Trial in Mont-Saint-Guibert, de presentatie van de X-Lion range en de elektrische TGE, de nieuwe MAN Digital Services (inclusief de Driver App) en de voordelen van de Top Used service voor gebruikte voertuigen. Om nog maar te zwijgen van een verslag van de lancering van de eerste eco-combi van
Be-Trans… met een MAN-trekker, natuurlijk!