Profile Belux legt het accent op de Uptime Service

Belux, dat gespecialiseerd is in de assemblage en vervanging van banden van bedrijfsvoertuigen, voert een bereikbaarheidsstrategie van 100% in. Het bedrijf heeft hiervoor bovendien Peter Van Hoof (58) als Sales Manager Truck aangesteld.

Profile Belux biedt dus de Uptime Service aan, voor een maximale beschikbaarheid. Peter Van Hoof legt het uit: “Een beschikbaarheidstijd van 100% kunnen we uiteraard niet beloven. Er kan zich immers altijd een onverwachte gebeurtenis voordoen waardoor vertraging ontstaat. We garanderen wel een totaal engagement van onze medewerkers en partners om de staantijd van de trucks zoveel mogelijk te minimaliseren.” De Uptime Service houdt onder andere in: advies, uitlijning, meermaals per jaar nazien van het wagenpark met mobiele diensteenheden en het Tymacon-systeem. Met dat laatste kunnen de klanten hun voertuigen opvolgen terwijl Profile eventuele problemen kan voorzien. “Dankzij Profile EuroService, dat de klok rond en bij 8000 servicepunten in Europa actief is, kunnen we garanderen dat voertuigen bij pech snel terug de baan op kunnen”, voegt Peter Van Hoof er nog aan toe.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo