Randstad heeft 24/7 gewerkt om transporteurs en logistiekers te helpen

De coronaviruscrisis heeft een grote impact op de transport- en logistieke markt en Erik Debruyne (Randstad) kan erover getuigen: sommige bedrijven hebben extreme HR-behoeften gehad, in die mate dat Randstad de klok rond bben moeten werken om aan die behoeften tegemoet te komen.

“Sinds de uitbraak van de Coronacrisis staan bedrijven voor vele uitdagingen”, zegt Debruyne. “Voor sommigen was het een kwestie van het vinden van een snelle oplossing om hun bedrijf voort te zetten dankzij telewerken, voor anderen was het een kwestie van het snel uitbreiden van hun personeelsbestand om aan de vraag van de consument te voldoen, maar ook en helaas was er voor sommigen geen andere keuze dan hun activiteiten tijdelijk stop te zetten. Randstad heeft deze opwaartse en neerwaartse bewegingen van dichtbij gevolgd, We werden overweldigd door de vragen van bedrijven in de transport- en logistieke sector, die te maken kregen met een massale toestroom van vraag . In de logistiek hebben we bijvoorbeeld aanvragen ontvangen voor meer dan 200 mensen in één bedrijf om het hoofd te bieden aan de explosie van de vraag of het ziekteverzuim.

Om onze klanten te helpen hun bedrijf draaiende te houden, hebben we 24/7 gewerkt. Dankzij de steun van al onze collega’s in de transportdivisie konden we een groot aantal aanvragen verwerken en ons tegelijkertijd blijven richten op de kwaliteit, de geschiktheid en de veiligheid van de kandidaten. »

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo