De Duitse constructeur van getrokken materieel Schmitz Cargobull meldt dat hij alle nodige maatregelen heeft genomen om ervoor te zorgen dat de levering van nieuwe opleggers mogelijk blijft en dat servicepartners in elk land klaar staan om klanten in nood te helpen.
“Op elk van onze locaties zorgen we voor sanitaire voorzieningen, gratis warme en koude dranken en handwasplaatsen voor de chauffeurs, die waar mogelijk 24 uur per dag geopend zijn. Hygiëne-instructies zijn in verschillende talen beschikbaar”, legt Schmitz Cargobull uit.
De procedures voor de overdracht van voertuigen zijn ook aangepast om het fysieke contact te beperken. De levering van reserveonderdelen via het logistieke netwerk verloopt tot nu toe zonder noemenswaardige beperkingen. “Onze servicepartners staan in elk land klaar om u te helpen, hoewel er in sommige landen sprake kan zijn van kortere openingstijden. De 24-uurs storingsdienst van Schmitz Cargobull Euroservice biedt echter nog steeds de gebruikelijke hulp langs de weg.”, zegt Boris Billich, Sales Director.