Iveco blijft een minimale service garanderen

Iveco blijft in staat zijn haar voertuigen in deze crisistijd te onderhouden. De diagnose op afstand en een aangepaste dienstverlening in de werkplaatsen zorgen ervoor dat de voertuigen in goede staat worden gehouden en dat de logistieke ketens niet verder worden verstoord.

Met strikte naleving van de gezondheidsvoorschriften die in de verschillende Europese landen worden opgelegd, kan Iveco het grootste deel van haar after-sales diensten garanderen. Enerzijds zijn de nieuwe generaties voertuigen (S-Way en de nieuwe Daily) volledig geconnecteerd, waardoor de technici op afstand diagnose kunnen stellen en waar mogelijk ook reparaties op afstand kunnen uitvoeren. Voor de rest van de vloot blijven de werkplaatsen toegankelijk zolang de lokale regels kunnen worden nageleefd. De servicemonteurs en monteurs werken in kleine ploegendiensten en de werkplaatsen zijn verdeeld in rood gemarkeerde gebieden. De monteurs gebruiken wegwerphandschoenen, maskers en een vest. Elk voertuig wordt volledig gedesinfecteerd, van het dashboard tot de stoelen en het stuurwiel, voordat de reparaties beginnen.
Om een strikte toepassing van het gezondheidsprotocol te verzekeren, raadt Iveco haar klanten aan om een afspraak te maken in de dichtstbijzijnde werkplaats, zolang het geen noodgeval is.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo