Iveco groepeert haar diensten onder één merknaam: Iveco On

Met ‘Iveco On’ lanceert Iveco een nieuw merk dat verschillende transportdiensten en -oplossingen samenbrengt. Het doel is om klanten te helpen bij het identificeren van oplossingen die voldoen aan hun specifieke behoeften.

Het Iveco On-platform wordt gevoed door de gegevens die door de aangesloten voertuigen worden verzameld en doorgegeven. Zij doet een beroep op Iveco-experts en dealers die de klanten van het merk een antwoord op maat kunnen bieden, of zelfs adviesdiensten kunnen verlenen. Iveco is van plan om dit soort diensten te verlenen in termen van beschikbaarheid van voertuigen, productiviteit van het gehele wagenpark, vermindering van de TCO en verbetering van de veiligheid.

De diensten gegroepeerd onder de Iveco On banner zijn georganiseerd in vijf gebieden:

  • Fleet (wagenparkbeheer, opvolging van verbruik en chauffeurs, missieplanning, routeoptimalisatie, orderverzending). Het omvat de Iveco Web API waarmee vlootbeheerders voertuigen van verschillende merken kunnen monitoren.
  • Uptime (hulp op afstand om het voertuig op de weg te houden en onvoorziene storingen te voorkomen). inclusief Iveco Top Care pechhulp voor Premium-klanten
  • Care (real-time voertuigmonitoring en -rapportage, advies over het verbeteren van de rijstijl), met inbegrip van de Easy Way-app.
  • Maintenance & Repair (keuze van gepersonnaliseerde onderhoudscontracten)
  • Parts (originele Iveco Reman en Nexpro onderdelen en accessoires).

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo