Iveco onderhoudt je Daily op een pay-per-use basis

Iveco innoveert met een nieuwe formule voor onderhoudscontracten, aangepast aan de Daily: de klant betaalt op basis van de afgelegde kilometers.

Deze nieuwe dienst wordt mogelijk gemaakt door het verzamelen van gegevens in real time via de Connectivity Box die de Daily uitrust. Het is dus gebaseerd op het daadwerkelijke gebruik van het voertuig door de klant. “Op deze manier komen de onderhoudskosten precies overeen met het gebruik van het voertuig door de klant”, zegt Iveco. Monica Bertolino, hoofd van TCO Services & Marketing After Market Solutions, haalt gevallen aan waarin de business fluctueert: “Met deze nieuwe formule zullen hun onderhouds- en reparatiekosten een nauwkeurige afspiegeling zijn van hun gebruik van het voertuig. In periodes waarin het voertuig minder tijd op de weg doorbrengt of in minder veeleisende missies wordt gebruikt, zal de klant minder in dienst zijn. »

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo