Thermo King lanceert BlueTrack servicepakket

Het nieuwe BlueTrack servicepakket van Thermo King moet stilstand van geconditioneerde wagenparken voorkomen. Het nieuwe programma is op maat gemaakt om uptime met 15-20 % te maximaliseren en maakt gebruik van datagebruik.

Thermo King Blue Track is bedoeld om de inzetbaarheid van het wagenpark te verhogen door gebruik te maken van de technische expertise, servicemogelijkheden, connectiviteit en gegevensanalyse van Thermo King. Het programma implementeert o.a. proactief onderhoud en reparatie, proactieve en transparante klantcommunicatie met gecentraliseerde 24/7 wagenparkbewaking, triage- en expresdiensten op afstand en verbeterde informatie over de koelunit.

Klanten kunnen profiteren van de voordelen van het Thermo King Blue Track-programma door te kiezen uit verschillende niveaus van Blue Track-servicecontracten :

  • Realtime bewaking, centrale monitoring en 24/7 zichtbaarheid van het wagenpark via TracKing™. Via telematica worden de gegevens van de wagenparken van de klant verzameld en centraal bijgehouden op het Thermo King Tracking-platform. Als er een alarmcode gesignaleerd, kan meteen op afstand advies voor het meest efficiënte onderhoud plaatsvinden zodat de uitvaltijd geminimaliseerd wordt;
  • Met Thermo King Connected Solutions kunnen klanten ook een breed scala aan factoren monitoren met betrekking tot de prestaties van hun wagenpark;
  • Mobiel en lokaal preventief onderhoud. Volgens Thermo King kan de reparatie-efficiëntie met 5 tot 15 procent worden verhoogd;
  • Consistente service-ervaring, snellere reparatie, kortere en gemonitorde stilstandtijd. Als ongepland onderhoud of 24/7 noodonderhoud nodig is, kunnen klanten profiteren van de ondersteuning van het hele netwerk.
  • Verbeterde klantcommunicatie.

 

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo