Featured Video Play Icon

[VIDEO] Virtual TRANSPORTMEDIA Xperience: een primeur die om meer roept

Een week na de eerste editie van de Virtual TRANSPORTMEDIA Xperience maakt TRANSPORTMEDIA een vrij positieve balans op van dit allereerste virtuele evenement voor de Belgische transport- en logistieke gemeenschap. Andere evenementen van hetzelfde type zijn in voorbereiding.

“Voor een eerste keer kunnen we tevreden zijn”, zegt Christophe Duckers, General Manager van TRANSPORTMEDIA. “We tastten volledig in het duister, zowel technisch als qua aanwezigheid, en in beide gevallen is de balans vrij positief. Dankzij onze 30 exposanten, die ik wil bedanken voor hun steun, konden we hoogwaardige content aanbieden in omstandigheden die voor de bezoeker oneindig veel comfortabeler zijn dan de overgrote meerderheid van de videoconferenties. »

In enkele cijfers vertaalt de Virtual TRANSPORTMEDIA Xperience zich als volgt:

  • Meer dan 5000 bezoeken aan de homepage
  • Meer dan 3500 bezoeken aan de stands
  • Meer dan 800 verschillende bezoekers in totaal
  • 750 toeschouwers voor de debatten en interviews (te herontdekken op het Youtube-kanaal van TRANSPORTMEDIA).

 

Op basis van deze eerste ervaring werken de TRANSPORTMEDIA-teams al aan een tweede evenement van hetzelfde type, dat zich zal richten op de gemeenschap van lichte bedrijfsvoertuigen: “In samenwerking met Febiac en om de afwezigheid van de Brussels Motor Show te compenseren, organiseren we een evenement met de naam ‘Passion4vans’,” vervolgt Christophe Duckers. “Twee weken in januari, 100% gewijd aan de lichte bedrijfsvoertuigen, met een speciale editie van VAN Management magazine en TRANSPORT&VAN.TV, een virtuele show en een e-nieuwsbrief ook gewijd aan Passion4vans. »

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo