Savoye richt zich op Full Service

Thomas Michaut is benoemd tot Head of Customer Service bij Savoye, waar hij zich vooral zal inzetten bij het Advanced Technologies departement (hardware). De intralogistieke specialist maakt ook zijn vernieuwde dienstenaanbod bekend met als doel zijn rol als adviseur te verstevigen.  

Naast tools en techniek zijn ook de gerelateerde diensten essentieel voor een goed functionerende supply chain. Daarom heeft Savoye een nieuwe serie modulaire en op maat gemaakte diensten ontwikkeld om zijn ‘Full Service’ concept uit te breiden. Door middel van dit nieuwe servicepakket zullen on-site technici, op basis van een vooraf overeengekomen beschikbaarheidsgraad, een complete technische ondersteuning verlenen voor de aanwezige warehouse systemen. Tegelijkertijd wordt er een specifiek plan gemaakt, waarbij gebruik wordt gemaakt van CMMS-onderhouds- en controlesoftware. Dit zorgt voor een gedetailleerde planning van alle dagelijkse werkzaamheden en dat de gewenste systeembeschikbaarheid kan worden behaald.

“Wij voorzien onze klanten van een visualisatie-oplossing voor inzicht in alle nodige informatie per werkdag of maand. Savoye analyseert vervolgens de data om de onderhoudsprocessen te optimaliseren, eventuele storingen te verhelpen, de systeembelasting beter te verdelen en nieuwe actieplannen te ontwikkelen,” licht Thomas Michaut toe. Het vergaren en verwerken van data evenals het monitoren van apparatuur moet in de toekomst leiden tot meer voorspelbaarheid. “We werken op verschillende niveaus: aan apparatuur en engineering natuurlijk, maar ook aan het IoT en Big Data. Het doel is om alles te combineren zodat onze onderhoudsdiensten niet langer alleen herstellend en preventief zijn, maar ook echt voorspellend,”, besluit Thomas Michaut.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo