Chevin: nieuwe merkidentiteit en nieuwe website

Chevin, ’s werelds grootste leverancier van dedicated fleet management software, wil verder groeien met een nieuwe merkidentiteit en een meer intuïtieve website.

Chevin levert al 30 jaar innovatieve software voor vlootbeheer aan bedrijven en stelt zijn wereldwijde klantenbestand – met vloten in alle soorten en maten – in staat om efficiënt en winstgevend te groeien. Het bedrijf ziet zijn nieuwe merkidentiteit en website als een weerspiegeling van de knowhow en het innoverend vermogen die het wereldwijd aanbiedt.

Will Wycks, senior vice president, product en marketing: “We zijn al lang actief in de sector, maar we innoveren voortdurend en maken gebruik van de nieuwste geavanceerde technologie en real-time data mining om de klantervaring te verbeteren. […] Het was belangrijk voor ons om dit effectiever te weerspiegelen in ons merk en in de online ervaring van onze klanten, ontworpen om onze toekomstige activiteiten te weerspiegelen. »

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo