Trans-Europ krijgt nieuwe look

Trans-Europ, een dochteronderneming van de groep Vanschoonbeek gespecialiseerd in het geconditioneerd vervoer van levensmiddelen, heeft een nieuw logo dat duidelijk moet uitstralen waar de onderneming anno 2021 voor staat.

Binnen de groep Vanschoonbeek is Trans-Europ het enige bedrijf actief in geconditioneerd vervoer, waardoor het zelfstandig werkt. “Er werd geopteerd om de merknaam en het logo op een modernere manier in de markt te zetten en eveneens de website volledig te vernieuwen. Het nieuwe logo zet eveneens de positieve ontwikkeling van de onderneming extra kracht bij. Tevens geeft het logo duidelijk aan dat Trans Europ de toekomstige uitdagingen en opportuniteiten met verenigde kracht tegemoet treedt. De groene cirkel vormt daarenboven een duidelijke verwijzing naar het ecologische en duurzame traject dat de onderneming al een tijd aflegt : groene energie via zonnepanelen, zuivering van het water van de truck-wash en een zeer jonge trekkende en getrokken vloot met lage emissies zijn hier voorbeelden van”, verklaart Steven Keppens, Transport Manager bij Trans-Europ.

Trans Europ beschikt over 60 trekkers en 75 koelopleggers met dubbele temperatuur om gekoelde en diepgevroren voedingsmiddelen tegelijk in één vrachtwagen te vervoeren. Zowel de trekkers als de opleggers van de firma zullen stelselmatig in een nieuw jasje gestoken worden.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo