TVM Belgium heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met Fixico, een digitaal platform voor het beheer van reparaties. Deze overeenkomst zal de verwerking van claims met behulp van digitale instrumenten verbeteren.
Concreet kunnen de klanten van TVM in België, de makelaars en de erkende herstellers zich voortaan aansluiten op het Fixico-platform wanneer een voertuig hersteld moet worden. De keuze van een hersteller, het plannen van een afspraak en de communicatie tussen alle betrokken partijen wordt naadloos beheerd via het Fixico-platform. Fixico heeft een heel ecosysteem van herstellers in heel Europa ontwikkeld en maakt het mogelijk om voor elke schade de meest geschikte oplossing te vinden, afhankelijk van beschikbaarheid, expertise, specialisatie en prijs. Het netwerk van erkende herstellers van TVM zal in het Fixico-platform worden geïntegreerd.
“Bij TVM zijn we altijd op zoek naar innovatieve oplossingen om onze dienstverlening te verbeteren. Hierbij maken we optimaal gebruik van de kansen die digitalisering ons biedt. We ontwikkelen een infrastructuur op basis van de beste oplossingen in de markt, zodat we onze klanten de best mogelijke herstelervaring kunnen bieden. Dit is de reden dat we een samenwerking zijn aangegaan met Fixico,” zegt Frank Van Nueten, algemeen directeur van TVM Belgium.