ECS-campagne richt zich op medewerkerstevredenheid

ECS lanceert een nieuwe interne campagne om de medewerkerstevredenheid te vergroten. De campagne is gebaseerd op de resultaten van een interne enquête.

600 medewerkers in vier landen (België, Nederland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk) werden benaderd en 69% van hen nam deel aan het onderzoek, dat werd georganiseerd in samenwerking met Great Place to Work, een specialist in bedrijfsonderzoeken. Uit de resultaten blijkt dat 84% van de deelnemende werknemers ECS als een goede werkgever beschouwt. De gedetailleerde resultaten zullen de basis vormen voor workshops en een actieplan om het algemene percentage tevreden werknemers verder te verhogen. Het bedrijf heeft bijvoorbeeld een oproep gedaan voor “ambassadeurs”, d.w.z. werknemers die een bron van inspiratie kunnen zijn voor anderen. ECS wijst erop dat het op het gebied van arbeidsomstandigheden al tot de top 1% behoort van alle logistieke bedrijven die al door de bedrijvenbeoordelaar Ecovadis zijn beoordeeld, wat ECS het Platinum-label heeft opgeleverd.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo