Brigade heeft nieuwe merkidentiteit

Brigade Electronics werd opgericht in 1976 en introduceerde het eerste achteruitrijalarm in Europa. 48 jaar later heeft Brigade zijn merkimago volledig herzien. Het nieuwe logo moet Brigade’s streven naar innovatie en ontwikkeling weerspiegelen.

De belangrijkste verandering is het verdwijnen van het woord ‘Electronics’ uit de merknaam. “Rebranding brengt risico’s met zich mee, maar biedt ook een unieke kans om de zichtbaarheid van ons merk te vergroten en onze toewijding aan technologische vooruitgang te versterken. Klanten voelden zich weliswaar op hun gemak bij het huidige logo, maar de echte waarde ligt in de naam ‘Brigade’. De nieuwe look weerspiegelt Brigade’s evolutie van een hardwareleverancier naar een bedrijf dat technologie vooropstelt en innovatieve oplossingen biedt, zoals Fleet Management Services,” aldus Simon Collinson, Marketing Director van Brigade Electronics Group.

 

 

 

 

 

 

lees ook

Aankomende Events

Sorry, no posts matched your criteria.

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo