MAN mag natuurlijk niet ontbreken op de Bauma-beurs, die op slechts een paar kilometer van het hoofdkantoor in München wordt gehouden. Dit jaar presenteert de Duitse fabrikant een elektrische truck die is geconfigureerd voor specifieke taken in de bouwsector.
Het gata om een eTGS 28.449 6×2-4 uitgerust met een Meiller Trigenius D316 kipper en een Palfinger PK 24.001 SLD 5 kraan. Dankzij het modulaire batterijconcept heeft deze eTGS hydraulische stabilisatoren op het frame vóór de batterijpakketten aan de zijkant. Met vier accupacks heeft hij een bereik tot 400 kilometer. De cabine is een smalle, middellange NN-versie.
De andere vijf tentoongestelde voertuigen hebben conventionele dieselmotoren. Dit was een gelegenheid voor MAN om de voordelen van zijn hydrostatische voorwielaandrijving MAN HydroDrive te benadrukken, waarvan een voorbeeld is gemonteerd op een TGS 35.540 8x2H-6, en om erop te wijzen dat het de bestuurderscabine van zijn TGE heeft vernieuwd, waarvan het een tribenne-versie zal tentoonstellen op de Bauma 2025.