transport media logo

DKV Mobility lanceert eigen TMS

DKV Mobility presenteert een eigen TMS voor kleinere en middelgrote bedrijven. Met DKV Transport Management Software kunnen transportopdrachten centraal worden beheerd en aangestuurd, ritten in real time worden gevolgd en bedrijfsmiddelen zoals voertuigen en aanhangers – en ook chauffeurs – worden ingezet.

De TMS is in het digitaal klantportaal DKV Cockpit en de DKV app geïntegreerd. Daardoor kunnen processen zoals opdrachtplanning, communicatie met de chauffeur en eindafrekening doorlopend worden aangestuurd, zonder aanvullende IT-infrastructuur. DKV TMS is vanaf nu voor alle klanten beschikbaar in de vorm van optionele upgrade en kan ook los van de DKV Card worden gebruikt.

De kernfunctionaliteiten bestaan uit rit- en toolplanning, digitaal documentbeheer en geautomatiseerde kostencontrole. “Dankzij de geïntegreerde real-time tracking feature houdt het management altijd overzicht over lopende ritten, en kan bij eventuele vertraging of oponthoud snel worden ingegrepen. En omdat de communicatie met chauffeurs rechtstreeks via de DKV Mobility app verloopt, vloeien statusmeldingen en terugkoppelingen naadloos het fleet management in”, aldus Sven Bartel, Director Digital Portal & Solutions bij DKV Mobility. “Veel TMS-oplossingen bieden functies die in het dagelijks leven nauwelijks worden gebruikt door met name kleinere en middelgrote bedrijven. Dit maakt hun toepassing ingewikkeld en duur. Wij hebben bewust afgezien van overtollige, ingewikkelde componenten en hebben DKV TMS volledig in ons vertrouwde klantportaal en onze app geïntegreerd met kernfunctionaliteiten die beslissend zijn in het dagelijks werk van onze klanten.”

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.