Transport Management 74 (04/2013)

Effe over ons

Voor één keer gaan we het in deze bijdrage over onszelf hebben. Dan heb ik het meer bepaald over TRANSPORTMEDiA, als uitgever van dit magazine. Meer in het bijzonder over de nieuwe initiatieven die we blijven uitdokteren, ondanks de sombere economische situatie. initiatieven in verband met onze magazines, onze televisie-uitzendingen en onze e-communicatie.
Op het vlak van onze magazines komt er een speciale editie van TRANSPORT Management, die – als officiële beurscatalogus – integraal zal gewijd worden aan TransTechnica (Brussel, 16 en 17 mei). Deze B2B-beurs is een organisatie van Autotechnica. Het salon profileert zich als ‘aftersales vakbeurs voor truck, trailer, transport & industrie’. in televisieland was ons aanbod tot nu toe beperkt tot het Vlaamse landsgedeelte met de uitzendingen van TRANSPORT.TV,  LOGISTICS.TV en BOUW.TV op Kanaal Z. Hier komt voortaan verandering in, want in april komt LOGISTICS.TV voor het eerst op het scherm bij onze Franstalige vrienden van Canal Z. Deze eerste uitzending is de ideale gelegenheid om ons licht te laten schijnen over de talrijke logistieke troeven van een regio, waar de industrie behoorlijke klappen heeft gekregen sinds het uitbreken van de crisis.
We kunnen u ook met enige trots aankondigen dat we voor onze uitzendingen van BOUW.TV voortaan kunnen rekenen op de steun van de Bouwunie, een Vlaamse werkgeversorganisatie die de belangen van KMO-bedrijven uit de bouw verdedigt. Deze samenwerking opent een pak nieuwe opportuniteiten, zowel op redactioneel als op commercieel vlak. De bouwondernemers zullen zich meer dan ooit aangesproken voelen door BOUW.TV. Voor onze ‘e-communicatie’ (www.transportmedia.be en onze wekelijkse enieuwsbrieven) hebben we ook een nieuwe horde genomen. in samenwerking met Jobat hebben we de module ‘jobaanbod’ ontwikkeld, exclusief voorbehouden aan de sectoren transport en logistiek. Jobadvertenties zullen voortaan te zien zijn op twee vaak bezochte websites, waardoor de impact van uw communicatie een ongeziene boost zal krijgen.
Aarzel vooral niet om ons uw mening te geven over onze verschillende communicatiekanalen. Steunbetuigingen of kritiek: vanuit de optiek ‘alles kan beter’ blijven we constant in de weer om vooruitgang te boeken.

Recente publicaties

LINK2LOGISTICS Management 64 (december 2022)

Uitdagingen en vraagtekens Beste lezer, 2022 eindigt niet zoals we gewild hadden. Na twee uitdagende coronajaren was dit jaar gekenmerkt door een zware energiecrisis, een stijgende infl atie en politieke instabiliteit door onder meer de oorlog in Oekraïne. Wie had gehoopt dat wij het nu wel gehad zouden hebben, kan niet anders dan ontgoocheld zijn. […]

TRUCK & BUSINESS 283 (november 2022)

Twee maten en twee gewichten De inspanningen die minister Petra De Sutter heeft gedaan om orde op zaken te stellen in de sector van de pakjesdiensten in België, kunnen we alleen maar toejuichen. De verstoringen (en we drukken ons zacht uit) die door de  inspectiediensten aan het licht werden gebracht, zijn dermate groot dat een […]

TRANSPORT Management 117 (oktober 2022)

Herzien van de HR-politiek, een absolute noodzaak Zoals gebruikelijk wil ik mijn indrukken over enkele zaken die de actualiteit van onze sector de jongste tijd  bezig houden met u delen. Aarzel niet om uw eigen commentaren/kritieken/opmerkingen als antwoord terug te sturen… Kostprijs: nog nooit gezien! 12,19% in distributie, 13,28% in nationaal transport en 13,41% in […]

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo