Transport Management 74 (04/2013)

Effe over ons

Voor één keer gaan we het in deze bijdrage over onszelf hebben. Dan heb ik het meer bepaald over TRANSPORTMEDiA, als uitgever van dit magazine. Meer in het bijzonder over de nieuwe initiatieven die we blijven uitdokteren, ondanks de sombere economische situatie. initiatieven in verband met onze magazines, onze televisie-uitzendingen en onze e-communicatie.
Op het vlak van onze magazines komt er een speciale editie van TRANSPORT Management, die – als officiële beurscatalogus – integraal zal gewijd worden aan TransTechnica (Brussel, 16 en 17 mei). Deze B2B-beurs is een organisatie van Autotechnica. Het salon profileert zich als ‘aftersales vakbeurs voor truck, trailer, transport & industrie’. in televisieland was ons aanbod tot nu toe beperkt tot het Vlaamse landsgedeelte met de uitzendingen van TRANSPORT.TV,  LOGISTICS.TV en BOUW.TV op Kanaal Z. Hier komt voortaan verandering in, want in april komt LOGISTICS.TV voor het eerst op het scherm bij onze Franstalige vrienden van Canal Z. Deze eerste uitzending is de ideale gelegenheid om ons licht te laten schijnen over de talrijke logistieke troeven van een regio, waar de industrie behoorlijke klappen heeft gekregen sinds het uitbreken van de crisis.
We kunnen u ook met enige trots aankondigen dat we voor onze uitzendingen van BOUW.TV voortaan kunnen rekenen op de steun van de Bouwunie, een Vlaamse werkgeversorganisatie die de belangen van KMO-bedrijven uit de bouw verdedigt. Deze samenwerking opent een pak nieuwe opportuniteiten, zowel op redactioneel als op commercieel vlak. De bouwondernemers zullen zich meer dan ooit aangesproken voelen door BOUW.TV. Voor onze ‘e-communicatie’ (www.transportmedia.be en onze wekelijkse enieuwsbrieven) hebben we ook een nieuwe horde genomen. in samenwerking met Jobat hebben we de module ‘jobaanbod’ ontwikkeld, exclusief voorbehouden aan de sectoren transport en logistiek. Jobadvertenties zullen voortaan te zien zijn op twee vaak bezochte websites, waardoor de impact van uw communicatie een ongeziene boost zal krijgen.
Aarzel vooral niet om ons uw mening te geven over onze verschillende communicatiekanalen. Steunbetuigingen of kritiek: vanuit de optiek ‘alles kan beter’ blijven we constant in de weer om vooruitgang te boeken.

Recente publicaties

VAN Management 108 (november 2020)

blank

Veerkracht In ieder geval tot begin november waren de lichte bedrijfsvoertuigen de enige om wat kleur te brengen in een door het virus flink gedeprimeerde markt van nieuwe voertuigen. We moeten hopen dat we daar een teken van vertrouwen kunnen in zien van de ondernemers, de kmo’s en de grote vloten in een duurzame herneming […]

TRANSPORT Management 108 (november 2020)

blank

De Luxemburgers investeren in België! Naar goede gewoonte voel ik mij geroepen om mijn gedachten te delen met u over de sectorevoluties van de voorbije weken en maanden. Aarzel vooral niet om te reageren en uiting te geven aan uw bevindingen, bedenkingen, opmerkingen… Slecht geparkeerde helden van de weg. Het Mobility Package, dat onlangs door […]

TRUCK & BUSINESS 274 (oktober – november 2020)

blank

Alles heruitvinden Tijdens de eerste weken van de gezondheidscrisis hoorden we veel praten over de ‘wereld erna’. Terwijl de tweede golf in alle heftigheid toeslaat, kunnen we niet langer beweren dat de ‘wereld erna’ zeer verschillend zal zijn van de ‘wereld ervoor’ (vooral als Trump wordt herkozen). In het wegtransport is de ‘wereld erna’ er […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo