Transport Management 74 (04/2013)

Effe over ons

Voor één keer gaan we het in deze bijdrage over onszelf hebben. Dan heb ik het meer bepaald over TRANSPORTMEDiA, als uitgever van dit magazine. Meer in het bijzonder over de nieuwe initiatieven die we blijven uitdokteren, ondanks de sombere economische situatie. initiatieven in verband met onze magazines, onze televisie-uitzendingen en onze e-communicatie.
Op het vlak van onze magazines komt er een speciale editie van TRANSPORT Management, die – als officiële beurscatalogus – integraal zal gewijd worden aan TransTechnica (Brussel, 16 en 17 mei). Deze B2B-beurs is een organisatie van Autotechnica. Het salon profileert zich als ‘aftersales vakbeurs voor truck, trailer, transport & industrie’. in televisieland was ons aanbod tot nu toe beperkt tot het Vlaamse landsgedeelte met de uitzendingen van TRANSPORT.TV,  LOGISTICS.TV en BOUW.TV op Kanaal Z. Hier komt voortaan verandering in, want in april komt LOGISTICS.TV voor het eerst op het scherm bij onze Franstalige vrienden van Canal Z. Deze eerste uitzending is de ideale gelegenheid om ons licht te laten schijnen over de talrijke logistieke troeven van een regio, waar de industrie behoorlijke klappen heeft gekregen sinds het uitbreken van de crisis.
We kunnen u ook met enige trots aankondigen dat we voor onze uitzendingen van BOUW.TV voortaan kunnen rekenen op de steun van de Bouwunie, een Vlaamse werkgeversorganisatie die de belangen van KMO-bedrijven uit de bouw verdedigt. Deze samenwerking opent een pak nieuwe opportuniteiten, zowel op redactioneel als op commercieel vlak. De bouwondernemers zullen zich meer dan ooit aangesproken voelen door BOUW.TV. Voor onze ‘e-communicatie’ (www.transportmedia.be en onze wekelijkse enieuwsbrieven) hebben we ook een nieuwe horde genomen. in samenwerking met Jobat hebben we de module ‘jobaanbod’ ontwikkeld, exclusief voorbehouden aan de sectoren transport en logistiek. Jobadvertenties zullen voortaan te zien zijn op twee vaak bezochte websites, waardoor de impact van uw communicatie een ongeziene boost zal krijgen.
Aarzel vooral niet om ons uw mening te geven over onze verschillende communicatiekanalen. Steunbetuigingen of kritiek: vanuit de optiek ‘alles kan beter’ blijven we constant in de weer om vooruitgang te boeken.

Recente publicaties

VAN Management 111 (juli 2021)

Elektriciteit in de lucht? We hebben het regelmatig over elektrische bestelwagens… maar de verkoop van deze ‘emissievrije’ modellen is nog bijzonder beperkt. In 2019 werden er 399 nieuwe elektrische bestelwagens ingeschreven, goed voor 0,5% van de markt. Afgelopen jaar waren dat er 446, een aandeel van amper 0,6%. Begrijpelijk. Hun gebruikskost is misschien wel lager, […]

TRANSPORT Management 111 (juli 2021)

De chauffeur, een steeds schaarser goed Zoals gewoonlijk wild ik met u mijn indrukken delen over een aantal onderwerpen die de laatste tijd in onze sector in het nieuws geweest zijn. Aarzel niet om te reageren met commentaar/kritiek/opmerkingen op mijn bedenkingen… In de Belgische transportwereld duiken verschillende nieuwe gezichten op. Enkele maanden geleden kondigde Ford […]

TRUCK & BUSINESS 277 (mei-juni 2021)

Over alles kan gediscussieerd worden, maar niet eender hoe Niemand (of bijna niemand) die nog ontkent dat het wegvervoer koolstofvrij moet worden gemaakt, en hoe sneller hoe beter voor de planeet. De plannen zijn plots in een stroomversnelling gekomen en verschillende fabrikanten kondigen nu al de datum aan waarop ze nagenoeg zullen stoppen met de […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo