De zero-emissiestrategie van Colruyt op de Zero Emissions Xperience

Het evenement Zero Emissions Xperience 2024, georganiseerd door Transportmedia, is een mix van netwerken, zero-emissie voertuigtests en korte, dynamische informatiesessies. De ochtendsessie begint met een presentatie van Colruyt Group over CO2-doelstellingen, de impact van de strategie op de eigen vloot en hoe transporteurs die voor Colruyt werken hierbij betrokken zullen worden.

De hoofdspreker is Frederik Muylaert, hoofd van de volledige Supply Chain CLP divisie van Colruyt Group, die zal worden geïnterviewd door Claude Yvens, hoofdredacteur van Transportmedia. De keuze voor Colruyt is niet onschuldig: de Belgische groep kondigde als eerste een duidelijke strategie aan voor zijn CO2-uitstoot, te beginnen met de uitstoot die het zelf genereert (deels met zijn eigen vloot van vrachtwagens en bestelwagens). Scope 3-uitstoot (d.w.z. de uitstoot die wordt gegenereerd door onder andere zijn onderaannemers) zal in een tweede fase aan bod komen… maar die tweede fase komt er heel snel aan.

De aanwezige vervoerders zullen te horen krijgen wanneer ze zero-emissie voertuigen moeten gaan gebruiken en hoe ze ondersteund zullen worden in deze energietransitie. Het is een unieke kans om grip te krijgen op een realiteit waaraan alle grote verladers hun vervoerders de komende jaren zullen onderwerpen!

Ik wil me inschrijven voor de Zero Emission Xperience 2024

(gereserveerd voor vervoerders en wagenparkbeheerders)

lees ook

Aankomende Events

Sorry, no posts matched your criteria.

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo