Autotechnica (D-67) en Transportmedia, een veelzijdig partnerschap

Transportmedia zal een zeer actieve mediapartner zijn van Autotechnica 2024, dat van 24 tot 26 maart plaatsvindt in Brussels Expo. Onze magazines, websites, sociale netwerken en tv-programma’s zullen allemaal worden ingezet om de aandacht van het vakpubliek te vestigen op dit grote evenement voor de aftermarket van de auto-industrie.

Autotechnica trekt elk jaar meer dan 30.000 vakbezoekers die direct of indirect betrokken zijn bij het onderhoud en de reparatie van motorvoertuigen en bestrijkt de gebieden personenauto’s, lichte bedrijfsvoertuigen en vrachtwagens. Deze laatste twee gebieden zijn de specialiteiten van Transportmedia, dus het was niet meer dan logisch dat we onze krachten bundelden met deze grote beurs. Dit is hoe de samenwerking tussen Autotechnica en Transportmedia in zijn werk gaat:

  • een speciale 12 pagina’s tellende reportage over de Autotechnica beurs en de ideale workshop in nummer 123 van Transport / Van Management, dat begin maart verschijnt
  • de officiële beurscatalogus wordt ook meegestuurd met deze editie van Transport / Van Management
  • actieve promotie van de beurs op onze website en via onze verschillende sociale netwerken, inclusief video-interviews
  • een presentatie van de beurs in het programma Transport & Van.TV, dat wordt uitgezonden op 24 en 25 februari en heruitgezonden op 3 en 4 maart op Kanaal Z
  • een televisieploeg zal aanwezig zijn op de beurs om verschillende reportages en aftermovies te maken voor exposanten die dat wensen
  • … en het showverslag wordt uiteraard gepubliceerd in nummer 124 van Transport / Van Management.

 

Autotechnica begint over 67 dagen…

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo