Truck & Business 261 (01/2017)

Twee (weder-)geboorten en een verjaardag

De teams draaien op volle toeren. Aan ideeën geen gebrek. De projecten krijgen vorm. De partners vertrouwen op ons. Zes maanden nadat MMM Business Media werd overgenomen door TRANSPORTMEDIA zijn we verheugd een uiterst positieve balans te kunnen opmaken. Een ding is alvast zeker: de complementariteit tussen beide entiteiten spreekt voor zich, zowel wat de teams betreft als qua producten. Zo wordt het Salon Truck & Transport de wieg van de herpositionering – we zouden zelfs het woord ‘wedergeboorte’ durven te gebruiken – van onze twee toonaangevende transportmagazines, TRANSPORT MANAGEMENT en TRUCK & BUSINESS. Net als Volvo trucks en Volkswagen, die twee sterke merken verenigen, willen we onze twee tijdschriften op autonome en complementaire wijze profi leren om de transportgemeenschap een nog grotere meerwaarde te bieden. TRUCK & BUSINESS houdt zich bezig met analyses, enquêtes en beheer: het richt zich tot de grootste Belgische transporteurs maar ook tot hun klanten, de expediteurs, en stelt alles in het werk om een constructieve dialoog op te bouwen tussen beide takken van onze sector. Het magazine werd ook rijker aan inhoud, staat dichter bij zijn lezers en besteedt nog meer aandacht aan expertise. Om de transporteurs te helpen om te Begrijpen in welke context ze zakendoen, om ze te helpen te Ondernemen in de beste omstandigheden en om ze te Verrassen met onuitgegeven informatie en analyses. TRANSPORT MANAGEMENT richt zich van zijn kant tot kleine en middelgrote ondernemingen en chauff eur-ondernemers, die keer op keer worden vergeten in de communicatiesfeer van de transportsector. Dit tijdschrift op een groter, meer lifestylegericht formaat geeft voorrang aan reportages op het terrein, menselijke ervaringen, enz. en besteedt daarbij bijzondere aandacht aan fotografie. Dat alles kunt u ontdekken tijdens twee belangrijke evenementen in het begin van 2017. In de eerste plaats het Salon Truck & Transport, waar we onder meer een ‘Live Studio’ hebben op onze stand. En ten tweede de Transport & Logistics Awards (*) op 23 februari bij Tour & Taxi. Daar komen 1.200 spelers uit de Belgische transportsector samen om de 25e verjaardag van de Transporteur van het Jaar te vieren. Er wachten u dus heel wat verrassingen … Christophe Duckers, Managing Director. Claude Yvens, Hoofdredacteur.

Recente publicaties

TRUCK & BUSINESS 282 (september 2022)

Een plan voor het einde van dit jaar Op 24 en 25 juni haalde Transportmedia alles uit de kast tijdens ons fonkelnieuwe Passion4Trucks-evenement. Twee totaal verschillende dagen, maar toch één gemene deler: de passie voor de vrachtwagen en voor het beroep van chauffeur. Je had het gezicht moeten zien van de winnaars van de Mooiste […]

LINK2LOGISTICS Management 63 (september 2022)

Mensen en automatisering Hoewel de economische machine door de stijgende prijzen en de toenemende onzekerheid begint te sputteren, blijft het tekort aan arbeidskrachten nijpend. Dat noopt bedrijven tot innovatieve oplossingen om nieuwe en flexibele krachten aan te trekken. Zo ontvouwt Nike’s European Logistics Campus creatieve initiatieven, zoals u in het interview met general manager Kurt […]

TRANSPORT & VAN Management special Bouw (Augustus 2022)

Technicus, een uitstervend ras  De bouwsector kreunt onder een tekort aan werkkrachten. Vooral technici zijn een steeds zeldzaam wordend goed geworden. Dit nijpend tekort laat zich in alle geledingen voelen, met name in de bouw, in de logistiek of in de grondwerken. Het is nochtans een beroep met tal van voordelen. Zo kom je onder […]

Aankomende Events

Sorry, no posts matched your criteria.

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo