Truck & Business 261 (01/2017)

Twee (weder-)geboorten en een verjaardag

De teams draaien op volle toeren. Aan ideeën geen gebrek. De projecten krijgen vorm. De partners vertrouwen op ons. Zes maanden nadat MMM Business Media werd overgenomen door TRANSPORTMEDIA zijn we verheugd een uiterst positieve balans te kunnen opmaken. Een ding is alvast zeker: de complementariteit tussen beide entiteiten spreekt voor zich, zowel wat de teams betreft als qua producten. Zo wordt het Salon Truck & Transport de wieg van de herpositionering – we zouden zelfs het woord ‘wedergeboorte’ durven te gebruiken – van onze twee toonaangevende transportmagazines, TRANSPORT MANAGEMENT en TRUCK & BUSINESS. Net als Volvo trucks en Volkswagen, die twee sterke merken verenigen, willen we onze twee tijdschriften op autonome en complementaire wijze profi leren om de transportgemeenschap een nog grotere meerwaarde te bieden. TRUCK & BUSINESS houdt zich bezig met analyses, enquêtes en beheer: het richt zich tot de grootste Belgische transporteurs maar ook tot hun klanten, de expediteurs, en stelt alles in het werk om een constructieve dialoog op te bouwen tussen beide takken van onze sector. Het magazine werd ook rijker aan inhoud, staat dichter bij zijn lezers en besteedt nog meer aandacht aan expertise. Om de transporteurs te helpen om te Begrijpen in welke context ze zakendoen, om ze te helpen te Ondernemen in de beste omstandigheden en om ze te Verrassen met onuitgegeven informatie en analyses. TRANSPORT MANAGEMENT richt zich van zijn kant tot kleine en middelgrote ondernemingen en chauff eur-ondernemers, die keer op keer worden vergeten in de communicatiesfeer van de transportsector. Dit tijdschrift op een groter, meer lifestylegericht formaat geeft voorrang aan reportages op het terrein, menselijke ervaringen, enz. en besteedt daarbij bijzondere aandacht aan fotografie. Dat alles kunt u ontdekken tijdens twee belangrijke evenementen in het begin van 2017. In de eerste plaats het Salon Truck & Transport, waar we onder meer een ‘Live Studio’ hebben op onze stand. En ten tweede de Transport & Logistics Awards (*) op 23 februari bij Tour & Taxi. Daar komen 1.200 spelers uit de Belgische transportsector samen om de 25e verjaardag van de Transporteur van het Jaar te vieren. Er wachten u dus heel wat verrassingen … Christophe Duckers, Managing Director. Claude Yvens, Hoofdredacteur.

Recente publicaties

VAN Management 109 (januari 2021)

2021, een overgangsjaar Volgens de Europese Commissie moet tegen 2030 een groot deel van het verkeer in de steden koolstofvrij worden gemaakt. Fabrikanten hebben zeer precieze (en vrij moeilijke) targets om te halen, met bijbehorende boetes. Volgens hen wordt de elektrische bestelwagen ‘het onderwerp van het jaar 2021’. De elektrische aandrijving luidt de komst in […]

TRANSPORT Management 109 (januari 2021)

Een halfvolle of halflege fles: Aan u de keuze! Het begin van het jaar is traditioneel de gelegenheid om even achterom te kijken, maar ook om een kristallen bol boven te halen. Van deze regel wijken wij niet af. Ik zal u niets nieuws vertellen wanneer ik erop wijs dat de pandemie aanzienlijke negatieve gevolgen […]

TRUCK & BUSINESS 275 (december 2020)

Fail fast! Faal snel! Dat is de raad die ik geef als conclusie van ons debat over innovatie in transport, dat we uitzonden als ouverture van de Virtual TRANSPORTMEDIA Xperience op 1 december. Een evenement dat net als dit nummer van Truck & Business geheel in het teken stond van innovatie. Het wegtransport heeft immers […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo