Truck & Business 261 (01/2017)

Twee (weder-)geboorten en een verjaardag

De teams draaien op volle toeren. Aan ideeën geen gebrek. De projecten krijgen vorm. De partners vertrouwen op ons. Zes maanden nadat MMM Business Media werd overgenomen door TRANSPORTMEDIA zijn we verheugd een uiterst positieve balans te kunnen opmaken. Een ding is alvast zeker: de complementariteit tussen beide entiteiten spreekt voor zich, zowel wat de teams betreft als qua producten. Zo wordt het Salon Truck & Transport de wieg van de herpositionering – we zouden zelfs het woord ‘wedergeboorte’ durven te gebruiken – van onze twee toonaangevende transportmagazines, TRANSPORT MANAGEMENT en TRUCK & BUSINESS. Net als Volvo trucks en Volkswagen, die twee sterke merken verenigen, willen we onze twee tijdschriften op autonome en complementaire wijze profi leren om de transportgemeenschap een nog grotere meerwaarde te bieden. TRUCK & BUSINESS houdt zich bezig met analyses, enquêtes en beheer: het richt zich tot de grootste Belgische transporteurs maar ook tot hun klanten, de expediteurs, en stelt alles in het werk om een constructieve dialoog op te bouwen tussen beide takken van onze sector. Het magazine werd ook rijker aan inhoud, staat dichter bij zijn lezers en besteedt nog meer aandacht aan expertise. Om de transporteurs te helpen om te Begrijpen in welke context ze zakendoen, om ze te helpen te Ondernemen in de beste omstandigheden en om ze te Verrassen met onuitgegeven informatie en analyses. TRANSPORT MANAGEMENT richt zich van zijn kant tot kleine en middelgrote ondernemingen en chauff eur-ondernemers, die keer op keer worden vergeten in de communicatiesfeer van de transportsector. Dit tijdschrift op een groter, meer lifestylegericht formaat geeft voorrang aan reportages op het terrein, menselijke ervaringen, enz. en besteedt daarbij bijzondere aandacht aan fotografie. Dat alles kunt u ontdekken tijdens twee belangrijke evenementen in het begin van 2017. In de eerste plaats het Salon Truck & Transport, waar we onder meer een ‘Live Studio’ hebben op onze stand. En ten tweede de Transport & Logistics Awards (*) op 23 februari bij Tour & Taxi. Daar komen 1.200 spelers uit de Belgische transportsector samen om de 25e verjaardag van de Transporteur van het Jaar te vieren. Er wachten u dus heel wat verrassingen … Christophe Duckers, Managing Director. Claude Yvens, Hoofdredacteur.

Recente publicaties

TRUCK & BUSINESS 272 (maart 2020)

Eén en al passie Op het moment dat Peter Brock van sponsor Mercedes-Benz Trucks de omslag opende met daarin de naam van de nieuwe Transporteur van het Jaar, was de spanning te snijden op het podium. Toen de naam Snel werd afgekondigd, was iedereen die zich in de buurt van tafel 133 bevond, getuige van […]

LINK2LOGISTICS Management 53 (maart 2020)

Bewustwording Ik weet niet of jullie het ook voelen, maar de logistieke sector slaat een nieuwe weg in. Veel bedrijven gaan over van ‘green washing’ naar ‘green acting’. Het bijzondere is dat dit bewustzijn groeit nu zich een vertraging van de economie begint af te tekenen. Dit is een teken dat de klimaatinspanningen reëel zijn. […]

VAN Management 105 (maart 2020)

Overaanbod aan studies werkt contraproductief In tijden waarin het moeilijk kiezen is tussen de verschillende technologische opties, waant iedereen zich expert. Sommigen voegen er bovendien een flinke dosis slechte wil aan toe. Het volstaat om enkele fora over Tesla te bekijken… “Een degelijke vergelijkende studie zou toch een uitweg kunnen bieden”, hoor ik u zeggen. […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

Ontvangt u onze wekelijkse newsletter nog niet? Schrijf u dan nu in!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo