Het nieuwe initiatief van Transportmedia wordt gegarandeerd een succes: meer dan vijftien merken zullen hun zero-emissie voertuigen laten testen op de Zero Emission Xperience op 27 september in Leuven. En binnenkort komen daar nog meer namen bij…
Transportmedia is zich terdege bewust van de uitdagingen waarmee wagenparkbeheerders geconfronteerd worden op de weg naar zero emissie. Daarom organiseren we Zero Emission Xperience, een uniek evenement dat dynamische informatiesessies, hands-on testritten en netwerken van hoge kwaliteit combineert. Zero Emission Xperience is een exclusief evenement, voorbehouden aan de grootste wagenparken in België, en is daarom alleen toegankelijk op uitnodiging voor bedrijfsleiders en verantwoordelijken voor de aankoop van bedrijfsvoertuigen (licht en zwaar).
Met nog twee maanden te gaan, kan Zero Emission Xperience al rekenen op meer dan twintig zero-emissie voertuigen gepresenteerd door de volgende merken: Addax, Cenntro, DAF Trucks (onder voorbehoud van beschikbaarheid), Ford, Goupil, Iveco, MAN (onder voorbehoud van beschikbaarheid), Maxus, Mercedes-Benz Vans, Mercedes-Benz Trucks, Nissan, Piaggio, Renault, Renault Trucks en Scania, plus talrijke cargobikes. Gasten kunnen ook een aantal voertuigen ontdekken (en een proefrit maken) die nog nooit eerder in België te zien waren.
Maar decarbonisatie gaat niet alleen over voertuigen. Er moet een heel ecosysteem worden opgezet. Van de leveranciers van zero-emissie mobiliteitsoplossingen hebben de volgende partners hun deelname al bevestigd: Air Products, DKV Mobility, Elia (TBC), Energiafed, EV Belgium (TBC), Fraikin, gas.be, Neste, Rauwers, Shell, TotalEnergies en WaterstofNet.
Plaats: Brabanthal in Leuven
Datum: woensdag 27 september, van 10 tot 18 uur.
Het evenement is gratis en alleen op uitnodiging.