Een speciale Scania in recordtijd afgeleverd bij Sarens

Zwaar transportspecialist Sarens heeft een speciale Scania XT in ontvangst genomen, die in verschillende fasen is gebouwd. Het voertuig werd geassembleerd in Scania’s fabriek in Zwolle, waar het als 8×4 chassis cabine uitkwam. Het moest worden uitgerust met een Liebherr LTF1060 4.1 of LTF1045 4.1 kraan om het hijswerk volledig autonoom uit te voeren, aangezien de kraan geen extra transportvoertuigen nodig heeft om zijn ballast te vervoeren. Om niet naar een externe installateur te hoeven gaan (en dus tijd te besparen), ging de chassiscabine door de FitForUse-afdeling van de Scania-fabriek, waar vrachtwagens worden aangepast aan de soms zeer specifieke behoeften van hun toekomstige eigenaar. In dit geval konden de FitForUse-teams rekenen op de volledige medewerking van de experts van Liebherr, zodat het voertuig net voor de feestdagen kon worden afgeleverd. “Ik denk dat onze FitForUse-oplossingen jaren vooruit zijn op onze concurrenten. Niet alleen is de doorlooptijd sterk verkort, maar standaardisatie betekent ook dat de kosten tot een minimum beperkt blijven en dat we de volledige controle behouden over de uiteindelijke kwaliteit van het voertuig voor aflevering,” zegt John Voerman (Sales Engineer bij Scania Production Nederland).

Lees alles over Scania Belgium NV

Scania Belgium NV

video

Scania: “The Mud Runner” of beter gezegd de Scania XT G500

“The Mud Runner”, of beter gezegd de Scania XT G500. Een voertuig specifiek ontwikkeld voor het zwaarste werk, en beschikbaar in tal van cabineversies en motoren. Een ware eye-catcher, zo ontdekten ook de bezoekers van Matexpo.  De basis van de Scania XT is een robuuste bumper die aan de voorkant van de cabine 150 mm […]

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo