Een wit blad …
Momenteel heeft u de eerste editie van een gloednieuwe Truck & Business in handen. U zal het ongetwijfeld al gemerkt hebben dat het geen magazine meer is! Truck & Business is namelijk een ‘magabook’ geworden, meer bepaald een stevige brok informatie in combinatie met de creativiteit van een boek. Dit nieuwe platform dat de grote Belgische transporteurs verenigt, krijgt ook een digitaal kantje en gaat bovendien gepaard met exclusieve evenementen.
Deze nieuwe Truck & Business is ook de weerspiegeling van onophoudelijk denkwerk bij Transportmedia met als doel om de nieuwe trends op de voet te volgen, waarbij we nooit voor de gemakkelijkste weg kiezen. We beseffen dat de uitdagingen, waarmee de transporteurs worden geconfronteerd, steeds uiteenlopender en complexer zijn. Truck & Business is het aan zichzelf verplicht om zijn lezers bij te benen. Daarom brengen we voortaan meer diepgaande artikels, wijden we in elk nummer een volledig hoofdstuk aan energiethema’s, gaan we op zoek naar nieuwe vakgebieden bij de journalisten die voor Truck & Business schrijven, maar geven we ook het woord aan experten. We zijn alvast heel benieuwd naar uw reacties op dit eerste nummer!
Door een afschuwelijke speling van het lot werden wij tijdens de voorbereiding van deze nieuwe Truck & Business geconfronteerd met het nieuws dat één van onze oudste medewerkers gestorven is: Hendrik De Spiegelaere werd getroffen door hartfalen. Zo wordt een pagina omgedraaid, maar wij houden eraan om iedereen uitdrukkelijk te bedanken voor de mooie en troostende woorden van deelneming naar aanleiding van dit trieste nieuws.
“De uitdagingen die op uw pad komen, worden complexer en gevarieerder. Truck & Business wil samen met u evolueren.”
Claude Yvens,
Hoofdredacteur.