VAN Management 96 (maart 2018)

We are all connected!

Met de lancering van de nieuwe Sprinter opent Mercedes-Benz mogelijk een gloednieuwe markt: die van de geconnecteerde bestelwagens. De Duitse constructeur toonde de afgelopen maanden meermaals hoe het de toekomst van ‘connected cars’ ziet. Drones die zorgen voor de last-mile-delivery, app’s waarmee je de voertuigen kan openen, ingebouwde track & trace software of volledig geautomatiseerde opslagsystemen in de laadruimte. Hoewel de nieuwe Sprinter in realiteit (nog) niet over al deze tools beschikt, bewijst dit wel de weg die de toekomstige bestelwagens zullen bewandelen. Voorlopig dus nog geen revolutie, eerder een evolutie. Het team van Transportmedia daarentegen komt wel met revolutionair nieuws naar buiten. Want het biedt als eerste mediabedrijf binnen de transportsector op maat gemaakte social media campagnes aan. Het actief gebruiken van social media werpt zijn vruchten af. Denk maar aan de vele HR-campagnes om personeel (chauffeurs, magazijniers, …) te rekruteren. Transportmedia staat vanaf nu ter beschikking om uw bedrijf te promoten. Want: we are all connected! Voor meer informatie kan u persoonlijk contact met mij opnemen. Yannick Haesevoets, Hoofdredacteur.

Recente publicaties

TRUCK & BUSINESS 272 (maart 2020)

Eén en al passie Op het moment dat Peter Brock van sponsor Mercedes-Benz Trucks de omslag opende met daarin de naam van de nieuwe Transporteur van het Jaar, was de spanning te snijden op het podium. Toen de naam Snel werd afgekondigd, was iedereen die zich in de buurt van tafel 133 bevond, getuige van […]

LINK2LOGISTICS Management 53 (maart 2020)

Bewustwording Ik weet niet of jullie het ook voelen, maar de logistieke sector slaat een nieuwe weg in. Veel bedrijven gaan over van ‘green washing’ naar ‘green acting’. Het bijzondere is dat dit bewustzijn groeit nu zich een vertraging van de economie begint af te tekenen. Dit is een teken dat de klimaatinspanningen reëel zijn. […]

VAN Management 105 (maart 2020)

Overaanbod aan studies werkt contraproductief In tijden waarin het moeilijk kiezen is tussen de verschillende technologische opties, waant iedereen zich expert. Sommigen voegen er bovendien een flinke dosis slechte wil aan toe. Het volstaat om enkele fora over Tesla te bekijken… “Een degelijke vergelijkende studie zou toch een uitweg kunnen bieden”, hoor ik u zeggen. […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

Ontvangt u onze wekelijkse newsletter nog niet? Schrijf u dan nu in!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo