#OpelOpen: Opel lanceert nieuwe campagne

“We zijn open” is de kernboodschap van de nieuwe campagne van Opel, met de nadruk dat het merk zijn diensten openhoudt om zijn klanten mobiel te houden tijdens de corona-crisis. Zo hoopt Opel een krachtig statement te maken dat het belangrijk is om elkaar te steunen en om samen de huidige crisis te trotseren.

“We zijn open omdat mensen op ons rekenen”, is de openingsboodschap van de spot die te zien is op de sociale mediaplatforms van Opel. De spot bevestigt het engagement van Opel ondanks de corona-pandemie en de social distance. Opel dealers uit heel Europa laten zien dat ze ervoor ijveren om hun klanten mobiel te houden”, aldus Xavier Duchemin, Managing Director Sales, Aftersales & Marketing van Opel.

Praktisch blijven Opel dealers telefonisch en per e-mail bereikbaar voor de verkoop van nieuwe of gebruikte voertuigen, en wanneer de klant hulp nodig heeft kan hij ook met de myOpel-app terecht voor dringende reparaties. De levering van originele Opel-reserveonderdelen is ook verzekerd.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo