Last Mile Xperience was een groot succes

Gisteren bracht Transportmedia voor het eerst een vijftigtal spelers op het gebied van last-mile logistiek en een aantal gemeenten samen voor de eerste editie van de Last Mile Xperience in Herent. Het evenement bood de gelegenheid om bakfietsen, kleine elektrische bestelwagens en hybride voertuigconcepten te testen en was een groot succes. 

Vooruitlopend op de groeiende behoefte aan ecologische en duurzame oplossingen voor steden, besloot Transportmedia de belangrijkste fabrikanten en dienstverleners samen te brengen die hun voertuigen in reële omstandigheden konden voorstellen en testen. Het concept was op zijn minst een schot in de roos, want zowel de last mile-logistici als een groot aantal lokale overheden waren unaniem zeer tevreden over dit nieuwe initiatief.

De Last Mile Xperience werd gesteund door Dockr, Sterckx-Desmet, Kärcher, Electric Drive, Urban Arrow, Maxus, Piaggio, Addax Motors en Green Mobility Group (die onder meer het Cenntro-gamma importeert).

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo