Nieuwe huisstijl en slogan voor A-Safe

A-Safe, bekend van zijn aanrijdbeveiligingen en barrières voor logistieke omgevingen, geeft zijn slogan en huisstijl een opfrisbeurt. De nadruk komt te liggen op de decennialange ervaring en internationale expansie van het bedrijf, dat inmiddels zeventien dochterondernemingen telt in de hele wereld. 

Het nieuwe logo behoudt de iconische zwart-gele branding en kenmerkende typografie van A-Safe, maar introduceert een nieuw symbool dat het rondel evolueert om ervoor te zorgen dat het in een breed scala aan omgevingen kan worden gebruikt.  

Met de rebranding lanceert A-Safe ook een nieuwe bedrijfsslogan: “baanbrekende veiligheid op de werkplek.” Een van de belangrijkste doelstellingen van de rebranding is het bevorderen van een grotere samenhang tussen A-Safe en zijn wereldwijde dochterondernemingen, naast het herpositioneren van bands en eenheden binnen de A-Safe-familie, waaronder onderzoeks- en ontwikkelingscentrum Fathom 3; testfaciliteit Test By Design; Safeguru, de experts in persoonlijke beschermingsmiddelen en de specialist op het gebied van connected smart safety solutions Conek. 

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo