TRANSPORT Management 99 (november 2018)

TL Hub komt de gelederen van TRANSPORTMEDIA vervoegen

De TRANSPORTMEDIA-familie, waar al heel wat magazines, websites, tv-uitzendingen, evenementen en digitale dragers deel van uitmaken, mag een nieuw familielid verwelkomen: TL Hub, het eerste recruteringsplatform dat gespecialiseerd is in transport en logistiek, komt onze portfolio aanvullen. Met die opname in een mediagroep zal TL Hub de ontwikkeling van zijn diensten en menselijk potentieel kunnen verstevigen, en tegelijk zal zijn zichtbaarheid op de markt van “het transport en de logistiek” een boost krijgen. Voor TRANSPORTMEDIA is het dan weer een manier om zich nog meer te profileren als een toppartner voor bedrijven uit de sector die, meer dan ooit, met een enorm tekort aan bekwame werknemers kampt. TL Hub werd in 2014 door Frédéric De Cooman opgericht en concentreerde zich aanvankelijk op werknemersprofielen. De voorbije vier jaar is het intuïtieve en efficiënte platform uitgegroeid tot een heuse referentie voor wie in de transport-, logistieke en “supplychain”-sector mensen wil aanwerven. De cijfers spreken voor zich: de voorbije twaalf maanden hebben ruim 250.000 unieke bezoekers de website gebruikt, wat voor meer dan 1,2 miljoen bezochte pagina’s heeft gezorgd. Dagelijks voegen zich nieuwe jobaanbiedingen bij de honderden reeds beschikbare zoekertjes, terwijl honderden nieuwe cv’s aan de gekwalificeerde database voor werkgevers worden toegevoegd. Maar TL Hub betekent ook Work in Logistics, een platform dat in het teken staat van chauffeurs, heftruckchauffeurs, magazijnbedienden en bagagemedewerkers. Voor Frédéric De Cooman begint een nieuw, belangrijk hoofdstuk: “Het doet me plezier te zien hoe de energie om het bedrijf uit te bouwen, het TL Hub mogelijk heeft gemaakt om een referentie voor de sector te worden. Er wachten TL Hub mooie dagen en ik heb er vertrouwen in dat TL Hub bij de TRANSPORTMEDIA-familie in goede handen is.” Uiteraard deel ik dit optimisme, zeker omdat er heel wat diepgaande synergiën tussen TRANSPORTMEDIA en TL Hub bestaan. We gaan de ontwikkeling van het TL Hub-platform zowel on- als offline verderzetten en ook de digitale expertise die door TL Hub is ontwikkeld, is voor ons een hele verrijking. Verder gaan we de aanwezigheid van TL Hub op de markt vergroten, en dit via de organisatie van Job Days waar werkgevers het hele jaar door met hun toekomstige werknemers/arbeiders in contact kunnen komen. Christophe Duckers Managing Director. NB: de commerciële structuur van TL Hub blijft onveranderd en wordt verder gesuperviseerd door Dries D’Huys (Project Manager van TL Hub, 0478/46.03.10)

Recente publicaties

TRANSPORT & VAN Management Special Diensten (juli 2020)

WE KUNNEN NERGENS MEER ZEKER VAN ZIJN De lente van 2020 heeft aangetoond dat tal van zaken die we als onveranderlijk zagen op de keper beschouwd slechts een relatief belang hebben. Neem de Olympische Spelen bijvoorbeeld. Het jaar 2020 zal het eerste Olympisch jaar zijn zonder Spelen, maar de wereld houdt daarom niet op te […]

Truck & Business 273 (juni 2020)

Wie zal het zich morgen nog herinneren? Niet te voorzien, brutaal, nooit eerder gezien, snel verspreidend, genadeloos… woorden schieten ons te kort om precies te omschrijven wat er door ons heen ging in maart toen de zwaarste gezondheidscrisis van onze moderne geschiedenis uitbrak. Wie zou er ooit gedacht hebben dat de Westerse maatschappij er mee […]

VAN Management 106 (juni 2020)

Niets houdt de lichte bedrijfswagen tegen! Dit nummer van VAN Management werd geschreven tijdens de quarantaineperiode. Een hele opdracht! Het nummer verschijnt wellicht dan ook enkele dagen later dan we zouden willen, maar het verschijnt in ieder geval. Dat lijkt een beetje op meer dingen die zich afspeelden sinds half maart: we werken op een […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

Ontvangt u onze wekelijkse newsletter nog niet? Schrijf u dan nu in!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo