VAN Management 93 (juni 2017)

Eén voor allen, allen voor één

De sector van lichte bedrijfsvoertuigen zit al jaren in een lift. Hoogtijd dus om een event op te richten dat volledige in teken staat van de Belgische bestelwagenwereld! De Best of Van 2017 is het gloednieuwe evenement georganiseerd door Transportmedia in samenwerking met Febiac en onze vele trouwe sponsors. Ons doel is om de volledige community eenmaal per jaar op een stijlvolle manier samen te brengen om de verschillende merken, concessiehouders, carrosseriebedrijven en managers in de spotlights te plaatsen. Wie wordt de allereerste LCV Manager of the Year, wie kroont zich tot de Super Best Dealer of welke VAN is voor onze lezers de Most Preferred? Zijn er nog de prijzen Best Dealer, Fleet Owner en Best Innovation of the Year… Van Management brengt een uitgebreid verslag uit in de volgende editie van het magazine, maar u kan uiteraard ook alles op de voet volgen via de sociale media van Transportmedia of de website www.transportmedia.be. Eén voor allen… allen voor de Best of Van! Yannick Haesevoets, Hoofdredacteur.

Recente publicaties

VAN Management 110 (april 2021)

Big Brother is… helping you Dictatoriale regimes, bedrijven die het niet te nauw nemen met de privacyregels, een vervelend tv-programma… meestal heeft het begrip enkel een negatieve connotatie. Maar met FORDLiive wil de Europese nummer 1 van de lichte bedrijfsvoertuigenmarkt ‘Big Brother’ voor ons laten werken in plaats van omgekeerd. Niet met technologieën uit 1984, […]

TRANSPORT Management 110 (april 2021)

Twee Belgische zwaargewichten zetten hun schouders onder de toekomst van waterstof Zoals gewoonlijk wil ik met u mijn indrukken delen over enkele onderwerpen die recent in de actualiteit zaten in onze sector. Aarzel niet om ons uw commentaren/kritiek op deze overpeinzingen te sturen… Waterstof: steeds concreter. Voor wie nog twijfelde aan de uiteindelijke doorbraak, kunnen […]

LINK2LOGISTICS Management 57 (maart 2021)

“Een jaar, een eeuwigheid geleden” Maart 2020. Europa maakt kennis met het coronavirus. Om het met de woorden van Joe Dassin te zeggen: “Een jaar, een eeuw, een eeuwigheid geleden”. Omdat het voor ons inderdaad een eeuwigheid lijkt, aangezien de impact van de pandemie op de samenleving zo groot is. Ook het effect ervan op […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo