De derde editie van Love2Truck gata nog op zoek naar de meest gepassioneerde vrachtwagenchauffeur van België. De campagne start op zaterdag 9 oktober tijdens de Warmste Truckrun in en rond de Luminus Arena in Genk. Nieuw dit jaar is dat de finaleronde drie Nederlandstalige finalisten en drie Franstaligen telt.
Meer informatie over Love2Truck is terug te vinden via www.love2truck.be. De campagne is opgezet om zo veel mogelijk gedreven chauffeurs te vinden maar ook om mensen, aan de hand van de vele positieve verhalen, enthousiast te maken voor het beroep van vrachtwagenchauffeur.
Warmste Truckrun
De Warmste Truckrun, een organisatie van de Gouden Truckers, vormt het decor voor de start van de derde editie van Love2Truck. Tijdens dit sfeervolle, hartverwarmende evenement is naast verkeersveiligheid ook passie troef. De Gouden Truckers, of GoTru’s afgekort, is een groep van gepassioneerde vrachtwagenchauffeurs met het hart op de juiste plaats. Het initiatief is ontsproten in de schoot van Danny Meertens en enkele andere finalisten van de tweede editie van Love2Truck. Passie in overvloed dus!
Een van de blikvangers zijn de vijf locaties van waaruit colonnes met vrachtwagens richting het evenemententerrein rijden. Niet minder dan 460 vrachtwagens hebben zich hiervoor ingeschreven.
Timing
- De campagne wordt gelanceerd op zaterdag 9 oktober, tijdens de Warmste Truckrun.
- Vrachtwagenchauffeurs kunnen hun kandidatuur indienen tot 31 december, via de website www.love2truck.be. Tot dan moeten ze ook zo veel mogelijk communiceren over hun kandidatuur zodat ze in de top-6 geraken met de meeste stemmen.
- NIEUW! Uit alle inzendingen wordt een shortlist van 6 finalisten (3 Nederlandstaligen en 3 Franstaligen) gemaakt
- Publieksstemmen vinden plaats tussen februari en april. De 6 finalisten kunnen hun kandidatuur promoten tot 30 april.
- De winnaar wordt bekend gemaakt op zaterdag 25 juni, tijdens het groots truckfeest “Passion4Trucks” dat plaatsvindt van vrijdag 24 tot en met zondag 26 juni in Brussels Kart Expo.
Partners
De campagne is een initiatief van DKV Euro Service, Go4Logistics, Randstad, Renault Trucks, Suivo, TLV, TRANSPORTMEDIA, TVM Belgium, VSV en Instituut voor Mobiliteit (IMOB, UHasselt).