VAN Management 89 (07/2016)

Wanneer pick-ups toekomst worden

De markt van de pick-ups blijft in een stijgende lijn. De typische krachtpatser is een mengelmoes tussen een licht bedrijfsvoertuig, personenwagen en vrijetijdsvoertuig. En daar schuilt nu net het grote potentieel. Pick-up voertuigen worden, ongeacht hun configuratie, fiscaal steeds behandeld als lichte vrachtauto’s. Zeer gunstig dus! In België zijn er intussen al gemiddeld 4.500 pick-ups ingeschreven. Als de trend zich doorzet, heeft het er alle schijn van dat 2016 een schitterend jaar wordt voor dit segment, dat bol staat van nieuwe voertuigen. En wat vooral geldt voor de lichte bedrijfsvoertuigen, is ook bij de pick-ups een feit: de markt kent verregaande allianties. Vuurwerk gegarandeerd! Mercedes en Renault komen binnenkort naar buiten met hun eerste model. Ook Fiat lanceerde zopas zijn nieuwste Fullback. En dan zijn er nog de nieuwe modellen van Nissan, Toyota, Mitsubishi, Ford en Volkswagen. U leest in onze pick-up special het belangrijkste nieuws. Veel plezier!

Recente publicaties

VAN Management 110 (april 2021)

Big Brother is… helping you Dictatoriale regimes, bedrijven die het niet te nauw nemen met de privacyregels, een vervelend tv-programma… meestal heeft het begrip enkel een negatieve connotatie. Maar met FORDLiive wil de Europese nummer 1 van de lichte bedrijfsvoertuigenmarkt ‘Big Brother’ voor ons laten werken in plaats van omgekeerd. Niet met technologieën uit 1984, […]

TRANSPORT Management 110 (april 2021)

Twee Belgische zwaargewichten zetten hun schouders onder de toekomst van waterstof Zoals gewoonlijk wil ik met u mijn indrukken delen over enkele onderwerpen die recent in de actualiteit zaten in onze sector. Aarzel niet om ons uw commentaren/kritiek op deze overpeinzingen te sturen… Waterstof: steeds concreter. Voor wie nog twijfelde aan de uiteindelijke doorbraak, kunnen […]

LINK2LOGISTICS Management 57 (maart 2021)

“Een jaar, een eeuwigheid geleden” Maart 2020. Europa maakt kennis met het coronavirus. Om het met de woorden van Joe Dassin te zeggen: “Een jaar, een eeuw, een eeuwigheid geleden”. Omdat het voor ons inderdaad een eeuwigheid lijkt, aangezien de impact van de pandemie op de samenleving zo groot is. Ook het effect ervan op […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo