VAN Management 97 (mei 2018)

Yes we VAN (met alweer nieuwe records)

Nooit eerder zette TRANSPORTMEDIA zo fel in op de VAN-sector als in 2018. Allereerst veranderde de naam TRANSPORT.TV op Kanaal Z naar TRANSPORT & VAN.TV. Met zeer specifieke rubrieken, profileert het infotainment programma zich meer dan ooit als een bron van informatie voor onze 3.5 ton sector. Daarnaast staat in juni ons evenement Best of Van weer voor de deur. Wie dacht dat de eerste editie vorig jaar onovertreffelijk was, is eraan voor de moeite. Met de actieve hulp van Touring als partner, met de steun van Traxio en Febiac én onze 14 sponsors, slagen we er opnieuw in om de volledige LCV-markt samen te krijgen.* Het basisconcept en de plaats worden niet veranderd. We verzamelen alle bedrijven in België die ageren rondom lichte bedrijfsvoertuigen om de beste praktijken te promoten. Dat alles in een kader dat zich prachtig leent tot netwerken. En voor de voetbalfans onder ons (ja, wij bij Transportmedia zijn ook voetbalfans!): niet getreurd, de Best of Van is specifiek ingepland zodat u de wedstrijden van onze Rode Duivels zeker niet moet missen op het Wereldkampioenschap in Rusland. De enige wedstrijd die u aan zich moeten laten voorbijgaan is Argentinië-Kroatië…   Yannick Haesevoets, Hoofdredacteur Van Management.          

Recente publicaties

TRUCK & BUSINESS 272 (maart 2020)

Eén en al passie Op het moment dat Peter Brock van sponsor Mercedes-Benz Trucks de omslag opende met daarin de naam van de nieuwe Transporteur van het Jaar, was de spanning te snijden op het podium. Toen de naam Snel werd afgekondigd, was iedereen die zich in de buurt van tafel 133 bevond, getuige van […]

LINK2LOGISTICS Management 53 (maart 2020)

Bewustwording Ik weet niet of jullie het ook voelen, maar de logistieke sector slaat een nieuwe weg in. Veel bedrijven gaan over van ‘green washing’ naar ‘green acting’. Het bijzondere is dat dit bewustzijn groeit nu zich een vertraging van de economie begint af te tekenen. Dit is een teken dat de klimaatinspanningen reëel zijn. […]

VAN Management 105 (maart 2020)

Overaanbod aan studies werkt contraproductief In tijden waarin het moeilijk kiezen is tussen de verschillende technologische opties, waant iedereen zich expert. Sommigen voegen er bovendien een flinke dosis slechte wil aan toe. Het volstaat om enkele fora over Tesla te bekijken… “Een degelijke vergelijkende studie zou toch een uitweg kunnen bieden”, hoor ik u zeggen. […]

[advertisement plaats configureren in plugin zodat die hier kan opgeroepen worden]

Aankomende Events

Ontvangt u onze wekelijkse newsletter nog niet? Schrijf u dan nu in!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo