SFTL lanceert campagne om 5000 chauffeurs aan te werven

De communicatiecampagne die in januari werd aangekondigd op de gezamenlijke receptie van de drie federaties en die tot doel heeft 5.000 nieuwe vrachtwagenchauffeurs aan te werven, is vandaag van start gegaan. Een campagne die zich richt op de ‘avontuurlijke’ aspecten van het vak.

Concreet hebben de sociale partners binnen het Sociaal Fonds een groot budget vrijgemaakt (met de steun van de zeven vrachtwagenmerken) voor een uitgebreide communicatiecampagne op basis van radiospots en acties op sociale netwerken, met als doel zoveel mogelijk mensen aan te trekken voor de website ‘avontuurlijkejobs.be’ waar de meest positieve aspecten van het beroep van vrachtwagenchauffeur worden beschreven, ondersteund door getuigenissen van chauffeurs. Twaalf SFTL-consultants zijn ook beschikbaar voor geïnteresseerde chauffeurs via live chat, Facebook, Instagram en WhatsApp.

lees ook

Aankomende Events

Ontvangt u onze wekelijkse newsletter nog niet? Schrijf u dan nu in!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo