Michelin lanceert Facts for Impact website

Michelin Benelux lanceert nieuwe website Facts for Impact om de impact van haar nieuwe producten en diensten op de business van haar klanten in de kijker te zetten.

“Het zijn de feiten waar het uiteindelijk om draait”, zegt Peter Govaert, Operational Marketing Manager Truck Benelux. “Als we een nieuw product in de markt zetten, moet het waarde toevoegen voor de vervoerders. Het gaat erom dat die waarde impact heeft op hun  bedrijfsactiviteiten, bijvoorbeeld in de vorm van een lagere TCO of een kleinere ecologische voetafdruk. Die impact moet uiteraard meetbaar en op feiten gebaseerd zijn. Vandaar de slagzin Facts for Impact.” De nieuwe website biedt ook een kijkje achter de schermen van het testcentrum aan. Video’s verduidelijken wat die testen inhouden en welke impact ze hebben op de TCO en de mobiliteit van de eindgebruikers. Er komen ook gerenommeerde transporteurs uit de Benelux uitgebreid aan het woord.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo