Bert De Colvenaer wordt CEO van WaterstofNet

Bert De Colvenaer neemt vanaf 1 september de dagelijkse leiding van WaterstofNet over. Zijn voorganger Adwin Martens blijft actief binnen de organisatie als Chief Strategy Officer. 

In 14 jaar tijd heeft WaterstofNet tientallen demonstratieprojecten geïnitieerd en mede gerealiseerd en een ecosysteem ontwikkeld met meer dan 150 industriële spelers in de Benelux. Ik ben trots op de resultaten die we met WaterstofNet hebben geboekt. Ons toegewijde team realiseerde een uitgebreid track record van waterstofprojecten, omgeven door een zeer groot ecosysteem en nauw samenwerkend met overheden.  Maar de waterstofontwikkelingen gaan snel. Om ons managementteam te versterken, ben ik erg blij om Bert De Colvenaer aan te kondigen als onze nieuwe Chief Executive Officer”, zegt oprichter Adwin Martens. “We kennen elkaar al heel lang en Bert heeft het ideale profiel om onze organisatie te versterken, waardoor ik me als Chief Strategy Officer kan concentreren op de ontwikkeling van nieuwe strategische partnerships en projecten binnen WaterstofNet”.

“Ik ben erg blij en super-enthousiast om WaterstofNet te vervoegen als CEO”, aldus Bert De Colvenaer. “Vandaag de dag wordt waterstof algemeen erkend als een absolut onmisbare pijler in de transitie naar een koolstofneutrale wereld. Met Adwin als oprichter en drijvende kracht heeft WaterstofNet opmerkelijke prestaties geleverd en heeft het voortdurend een sterke betrokkenheid getoond bij het promoten van op waterstof gebaseerde oplossingen, waardoor het een echt uitzonderlijke organisatie is. Ik kijk uit naar de samenwerking met Adwin, het toegewijde team van WaterstofNet, met haar industriële partners, met beleidsmakers en met de raad van bestuur, om de adoptie van waterstoftechnologieën te stimuleren en de uitdagingen van klimaatverandering aan te pakken.”

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo