Goodyear geeft zijn servicenetwerk een nieuwe naam

Tot nu toe opereerde Goodyear’s netwerk van franchiseservicepartners onder de merknaam Vulco. Dit zal veranderen aangezien de banden- en servicecentra het nieuwe Premio-merk en de nieuwe visuele identiteit zullen overnemen.

In België wordt het netwerk vanuit Kontich beheerd door Ann Ferket. Het zal vanaf dit jaar worden ondersteund door een nieuw competentiecentrum dat de franchisepartners zal begeleiden naar nieuwe geconnecteerde verkoopsystemen en -instrumenten waarmee ze de uitdagingen van digitalisering, elektromobiliteit en duurzaamheid kunnen aangaan. De Belgische activiteiten van Vulco zullen in de zomer van 2022 geleidelijk het nieuwe Premio-design overnemen, naar het voorbeeld van de Centraal-Europese landen.

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo