Iveco lanceert ‘drie sterren’-bijstandsdienst voor chauffeurs

Topcare is de naam van Iveco’s nieuwe assistentiedienst voor chauffeurs. De twee belangrijkste voordelen van deze dienst zijn een snellere oplossing van technische problemen en ondersteuning op maat voor de chauffeur als zijn voertuig te lang stilstaat.

De Iveco Topcare-dienst (die in België is inbegrepen in het standaard onderhoudscontract voor S-Way-voertuigen) maakt optimaal gebruik van de connectiviteit aan boord van het voertuig. Als de chauffeur bij pech moet stoppen in een Iveco-werkplaats, krijgt de Iveco-controlekamer onmiddellijk een waarschuwing die de hoogste prioriteit geeft aan het oplossen van het probleem. Indien nodig worden automatisch dringende onderdelen ter beschikking gesteld en worden diagnose-experts op afstand ingeschakeld om de werkplaats te helpen. Het doel is de downtime tot een minimum te beperken.
Als de reparatie langer duurt dan verwacht en de chauffeur niet thuis is, wordt hem persoonlijke hulp geboden in de vorm van maaltijden, hotelaccommodatie en transfers. In geval van niet-urgente gezondheidsproblemen kan de chauffeur zelfs medische zorg krijgen. Dit is een echte ’top-of-the-range’ service, waarmee Iveco echt een pionier is…

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo