Bpost lanceert e-commerceaanbod op maat van KMO’s

Bpost lanceert een specifiek aanbod waardoor ook kleine en middelgrote bedrijven pakjes vlotter en voordeliger kunnen versturen. Het aanbod richt zich specifiek op ondernemingen die minder dan 1.000 pakjes per jaar verzenden.

Met een professioneel account dat kmo’s zonder kosten of vast contract kunnen aanmaken kunnen ze van verschillende voordelen genieten. Het account kan digitaal worden geactiveerd en is onmiddellijk actief; geen wachttijden, geen papierwerk. De bedrijven die gebruik maken van deze nieuwe dienstverlening, zullen een marktconforme prijs voor de verzending van hun pakjes betalen. Op het eind van het jaar ontvangen ze een verzendtegoed. Hoe meer pakjes men verstuurt, hoe meer tegoed men opbouwt, en hoe meer korting men krijgt op toekomstige verzendingen. Daarnaast krijgen de bedrijven toegang tot een realtime dashboard waarmee ze een duidelijk zicht krijgen op al hun verzendingen. Tevens zullen ze achteraf de verzendingskosten kunnen betalen, dankzij een tweewekelijkse factuur. Uiteraard betaalt de verzender enkel de effectief gebruikte verzendetiketten.

 

 

 

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo