Withofs Bulk Logistics stopt trucks in nieuw kleedje

Een nieuw jaar, een nieuwe look voor de voertuigen van Withofs Bulk Logistics. De bulktransport- en logistiekspeler wil met een nieuwe huisstijl zijn groeigerichte toekomstvisie duidelijk uitdragen. 

Zien en gezien worden, ook in de sector van transport en logistiek is het belangrijk. Dat hebben ze bij Withofs goed begrepen, en daarom krijgt de huisstijl van het bedrijf een update. Die verandering is het opvallendst in de beschildering van de nieuwe voertuigen van de groep. Het nieuwe logo behoudt de vorm van het origineel, maar zet de naam en activiteiten van het bedrijf nog duidelijker op de voorgrond.

“De nieuwe branding staat in teken van onze huidige groeistrategie,” laat eigenaar Gino Withofs weten. “Het oude logo verwees nog naar “WTL” (Withofs Transport Lanaken). Lanaken is niet meer het enige basispunt, we opereren al veel langer ook vanuit Antwerpen, en willen een nieuwe hub in Zeebrugge opstarten. Daarnaast willen we nog meer benadrukken dat wij in de losgestorte goederen opereren en ook steeds meer logistieke services willen uitbouwen. De herkenbare elementen die werden overgenomen van het oude logo benadrukken onze familiale waarden, maar dan met een nieuwe, frisse, moderne en professionele uitstraling die opvalt en goed herkenbaar is.”

 

lees ook

Aankomende Events

ONTVANGT U ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF NOG NIET? MELD JE DAN NU AAN!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
transport media logo